Photobucket


Wednesday, June 11, 2008

~ tk tahu apa yg bermain di fikiran ~

senyum dapat membahagiakan diri sendiri.. menghilangkan resah di jiwa

BEKALAN

"Kebahagiaan tidak bergantung pada orang lain, tetapi berada di tangan sendiri"

"Kita tidak mampu mengubah masa lalu dan tidak pula merancang masa depan dengan gambaran yang sesuai dengan kehendak kita... Untuk itu, tidak ada gunanya membinasakan diri dalam kekecewaan kerana sesuatu yang tidak mampu kita ubah "


Ya Allah, aku tk tahu apa yg bermain difikiranku skrang.. sedih, pilu, suka, duka dtmpt orang.. Jadilah aku dikalangan hambaMu yang redho dengan ketentuan yang telah Engkau tetapkan.. Bimbinglah aku Ya Allah.. Aku ingin menjadi seorang yg boleh membahagiakan org yg berada disekelilingku.. Jauhilah aku dari sikap suka mengeluh dan menyesali atas setiap sesuatu.. Kurniakan dan pertemukanlah aku dengan seorang yang ikhlas yang dapat membimbing aku ke jalan mendekatiMu.. Hanya Engkau yang mengetahui segala isi hatiku.. Innakas sami'ul 'alim..

~ terima kasih mak ayah bwk kakak jln2 cuti hari tu hanya utk tenangkn kakak, kakak tau mak ayah risaukan kakak.. tp masing2 sembunyikan dari kakak.. Insyaallah, kakak dh cuba buat yang terbaik.. kakak akan cuba untuk menjadi seorang yg tabah, belajar dari kesilapan.. mungkin apa yg berlaku ni ada hikmah.. hanya dengan doa mak ayah saja yang kakak harapkan utk menjadi sumber kekuatan.. ~

No comments: